2012. szeptember 5., szerda

Simone Elkeles: Tökéletes kémia 2. - A vonzás szabályai

Nah, igen, ez lett abból, hogy nem írok egy ideig...
Alapok: Carlos Fuentes, a középső fivér családja akaratát teljesítve (más szóval családi nyomás hatására) Colorado államba költözik, bátyjához, Alexhez, nem is sejtve még, hogy eddigi élete teljesen megváltozik.
Kiarát épp dobta a barátja egy SMS-ben, ezért kissé le van súlytva, de ez még nem tántorítja el abban, hogy Alex kérésére segítsen Carlosnak boldogulni az iskolában. Valahogy a szófogadó jókislánynak nincs túl jó véleménye Carlosról, és az érzés kölcsönös.
A fiú emellett egy igen kellemetlen ügybe is belekeveredik: letartóztatják drogbírtoklásért, pedig váltig állítja, hogy nem az övé a cucc. Ezek után - bírói engedélyel - kénytelen beköltözni Kiara családjának házába, és megismerni annak apját, aki sokat segít neki, és hisz benne. Ahogy egyre több időt töltenek együtt úgy kerülnek egyre közelebb egymáshoz Kiarával. De vajon két ennyire különböző ember megtalálhatja az utat egymás felé? És megérdemlik-e?
Vélemény: Egy kis limonádét akartam, és azt is kaptam. Klisékre alapozott, cukros, mégis finom limonádét.
Carlos egy rosszfiú, jószívvel, aki rémesen fél, hogy elhagyják, ezért kezdetben nem enged senkit közel magához. A családjához viszont nagyon ragaszkodik, őszintén szereti őket.
Kiara az a típus, aki nem lázad a szülei ellen, és igazi családi békében és szeretetben él. Fiús hobbiai és öltözködési stílusa ellenére is vonzó a maga módján.
Alex, Brittany és Westford nagyon jó támogató karakterek (bár Westford kicsit túl idillikus), Brandon pedig tüneményes kisfiú.
Legjobban az tetszett, ahogy a családi összetartásról írt Elkeles, és annak is örültem, hogy Alex és Brittany sem tűnt el a képből, és annak is, amikor *Spoiler* egy kis mosolyszünet volt köztük a lány szülei miatt.*Spoiler vége*
Az elején Kiarát talán Brittanynál is jobban kedveltem, de a végére nem tudtam eldönteni, ki volt a jobb főhősnő. *ismét egy kis Spoiler* A végén nem tetszett az "örökkön-örökké"-zés. Nem tudom, az ilyesmiben nem nagyon hiszek.*Spoiler vége* Carlos kevésbé tűnt határozottnak és elkötelezettnek, mint annak idején Alex, de ettől még szimpatikus volt.
Az előző rész végén volt egy pár drámai, és veszélyes jelenet, egy nagyon jó szereplő is életét vesztette, de itt hiányoltam. Persze, veszélyes volt oda menni, de valahogy nem tűnt igazán rizikósnak a helyzet. Lehet, velem volt a baj.
Összességében várom Luis történetét is.
Kedvenc idézet: "– Miért? Te talán nem hiszel abban, hogy létezik szerelem
első látásra?
– Nem. Szerintem csak testi vágy létezik első látásra. És
vonzalom. De nem szerelem."
Összességében:
Alapötlet: 5/4 (mert tényleg klisés, de élvezhető)
Kivitelezés: 5/5
Szereplők: 5/5
(Töredelmesen bevallom, csúnyán csaltam, ugyanis eredetileg megkapta az 5 pontot, de aztán arra gondoltam, hogy bár tudtam, hogy klisérekre és cukormázra kell számítanom, de azért többet reméltem ennél, ezért egy pontot levontam.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése